Näytetään tekstit, joissa on tunniste minä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste minä. Näytä kaikki tekstit

torstai 31. toukokuuta 2018

Toisen opiskeluvuoden koonti

Mieti kulunutta toista opintovuotta (visuaalinen myyntityö, yrityksessä toimiminen, ny jne.). Tee siitä postaus, johon kirjaat:

  • Missä olet onnistunut? 
    • Esim. Projektit, kurssit, tiimitoiminta, ihmisenä olo
  • Missä sinulla on kehitettävää? 
    • Esim. millaisista merkonomille tärkeistä aiheista tarvisit vielä tietoa? Millaista tiimitoiminta- ja projektiosaamista pitäisi vielä harjoitella?
  • Mitä olet oppinut?
    • Esim. merkonomin teoriasisällöistä, projektitoiminnasta, itsestäsi, tiimeistä, muista, elämästä?
  • Mitä teet ensi vuonna toisin?

Lisää mukaan linkki luokkanne yhteiseen projektilistaukseen ja lisää myös jokin kiva kuvituskuva.

Otsikoksi Toisen opiskeluvuoden koonti, tunnisteiksi reflektio, minä, visu, yrityksessä toimiminen, ny